A ja uwielbiam tą konwencję nawiedzonych domów. Schemat ten sam, zmieniają się tylko aktorzy a i tak nigdy mi się nie znudzi :)
Dokładnie ! ;) Dom na przeklętym wzgórzu, Nawiedzony dwór, Obecność, Nawiedzony i wiele innych. To po prostu trzeba lubić :D
Ja tak samo.. Poza tym nie rozumiem dlaczego niektórzy stawiają jedynki - widziałem gorsze filmy w stylu 'Sharknadoo' czy jakoś tak xd
Tego nie oceniłam bo nie oglądałam :)
A co do Sharknado... możesz mnie wyśmiać ale jestem miłośnikiem takich filmów :) im tańszy tym bardziej mi się podoba (ale traktuję je z przymrużeniem oka)
Ja nie znoszę takich tanich horrorów ;p
Najgorzej przełknąłem horror, w którym główną bohaterką była Taylor z Mody na Sukces XD
Przepraszam że po tak długim czasie. Czy chodzi Ci może o film "człowiek rekin"?. Bo jak tak to go poszukam.
Ps. moda na sukces to też był horror;-)
Tak, to był właśnie ten horror :)
O ile fabuła - jako tako - była nawet, nawet... Po prostu efektów specjalnych nie oceniam w filmach z małym budżetem ale na Taylor patrzyć nie mogłem - gorsza niż tytułowy Człowiek-Rekin ;/
Ja tak samo lubie te filmy. Nie jeden film ktory ma ocene 2.5 - 4 , jest ciekawszy i fajniej sie go oglada niz nie jedne filmy z ocenami ponad 6.
Polecam :http://www.filmweb.pl/film/Bestia+z+g%C5%82%C4%99bin-2008-521011
Haha, faktycznie coś dla mnie. Na pewno zobaczę w najbliższym czasie. Dzięki :)
Nie majak kino klasy Z :)
Życzę Ci abyś już na zawsze mógł pozostać w swoim błędnym przekonaniu : p Tak będzie dla Ciebie i lepiej i bezpieczniej :)
Chcesz nawiedzonego domu?? Przyjedź do mnie, do Irlandii Północnej i się przekonamy..... wrażenia murowane.
Kiedy właśnie te filmy z nawiedzonymi domami są najlepsze! :D po za tym to remake oryginału, a oryginał był o nawiedzonym domu :P
bardzo kiepski remake, należało by dodać ;)
Szkoda że jedyny dobry horror który wyszedł w ostatnich latach to tylko Obecność...
Polemizowałabym. Sprawa gustu. Owszem "Obecność" jest naprawdę dobrym horrorem, ale ten również mi się podoba.