Nie dość, przepięknej urody to jeszcze obdarzona świetnym głosem. Aktorsko raczej średnio, ale nadrabia swym powabnym wyglądem i twarzyczką japońskiego anioła!
Do tej pory dane mi było obejrzeć następujące filmy:
Krwawa Pani Śniegu (1973)
Krwawa Pani śniegu 2
Joshuu 701-gô: Sasori (1972)
Nora-neko rokku: Onna...
1. Female Convict Scorpion Jailhouse 41 9/10 <3
2. Female Prisoner Scorpion: Beast Stable 9/10 <3
3. Lady Snowblood 8/10
4. The Blind Woman's Curse 8/10
5. Female Prisoner #701: Scorpion 8/10
6. Lady Snowblood 2 8/10
7. Wandering Ginza Buterfly 2 8/10
8. Female Prisoner Scorpion: #701's Grudge Song 7/10
9....